Als een god in Californie - Reisverslag uit Los Osos, Verenigde Staten van Annelieke Beukenkamp - WaarBenJij.nu Als een god in Californie - Reisverslag uit Los Osos, Verenigde Staten van Annelieke Beukenkamp - WaarBenJij.nu

Als een god in Californie

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

08 Mei 2005 | Verenigde Staten, Los Osos

Geachte rose-commissie (rocie),
Middels dit bericht wil ik u hartelijk bedanken voor mijn aanstelling als afgevaardigde voor onze geliefde commissie. Velen zijn mij voorgegaan en hebben hun expertise op het gebied van rose en wijn doen gelden in Australie en Afrika. Daarom voel ik me zeer vereerd om proefpersoon te mogen zijn voor de Rocie.
Ik heb mijn takenpakket dan ook zeer serieus genomen en heb me als een ware god in Californie laten rondreiden door de vele wijnvelden die Californie rijk is. Daar heb ik van het uitgebreide assortiment wijnen mogen genieten. 'It's a hard job but somebody has got to do it'.
Mijn bevindingen zijn kort maar krachtig: Goedgekeurd. Californie is een geweldig gebied met een uitgebreid assortiment wijnen en rose's en zeker een aanrader. (de foto's spreken voor zich)
Nogmaals bedankt voor mijn aanstelling als proefpersoon. Ik hoop dat ik hiermee de rocie voldoende geinformeerd heb en binnenkort zal ik met vreugde mijn bevindingen in levende lijve overdragen.
Vriendelijke groet,
Annelieke Beukenkamp

  • 08 Mei 2005 - 18:12

    Van Pimmesteijn:

    Ha ha, en nu ben ik de eerste!!! Ik merk het al, als je terug bent is het eerste rondje voor jou. Tot donderdag, liefs en groetjes, Pim

  • 09 Mei 2005 - 07:09

    Bert:

    Het zij zo; verslagen ben ik niet de eerste, maar voel het zeker niet als een nederlaag. Sommige broertjes van je hebben gewoon aftroefneigingen, die begrijpen niet dat wanneer iemand liefdevol over Californische wijn schrijft, dat je zo een waanzinnig goed reisverslag eerst net als een goede wijn, over je tong moet laten strelen. Een kenner neemt dan eerst een goede fles Californische wijn en gaat dan genieten. Wanneer het dan is goedgekeurd laat je het op je inwerken, maar om dat nivo te bereiken moet je wijn kenner zijn, en een God in California.
    Annabel, ik hoop dat je je broertje deze omissie kunt vergeven. Veel plezier met je laatste dagen, en je weet het nu, die limo"s zijn eigenlijk pokke auto"s je kunt je benen wel kwijt, maar je stoot wel je kop. Have fun with the last days.
    Bert

  • 09 Mei 2005 - 20:28

    J/Rosé:

    Lieve schat, ik ben ongelooooooooflijk trots op je!!!!!

  • 10 Mei 2005 - 11:48

    Willemien:

    hallo annelieke
    een betere kennismaking en afscheid is er niet van canada en het mooie californie
    goede reis terug en vergeet niet je winterjas aan te doen liefs jan en willemien

  • 10 Mei 2005 - 12:59

    Nicole:

    Hoi, Annelieke. Dit is dus echt de laatste mail. Enne over die winterjassen, valt wel mee hoor. Van het weekend wordt het prachtig weer! Dat zegt deze weervrouw.
    Hele goeie terug reis!
    Liefs Nicole

  • 21 Mei 2005 - 19:39

    Barbara:

    Jezus Annelieke, goed voor mekaar zeg ik zo!! Zo hadden Roger en ik het niet geregeld om onze rondreis!! We zijn net klaar, morgen vlieg ik alweer terug :(.. Wel zin om iedereen weer te zien dan. We kletsen bij dan, ik wil je spannende verhalen horen!!!
    Dikke zoen!!
    Barbara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Osos

Annelieke

Gewoon, omdat het kan....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 25252

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 04 September 2011

Rome

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: